"Mindenapok"-érzések

Megpróbálom leírni magamat és érzéseimet, majd darabokra töröm mindkettőt, hátha az összeillesztés közben kiderül egy két igazság vagy lesz válasz egy két kérdésre. :) "Lelkem, szívem kitárom a piacra, Túladok én is minden kincsemen... ...De nincs erőm ily nyomorulttá válni, Óh, nincs erőm, én édes Istenem!..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Ajánló :)

Egy kis ajánló :) Olvassátok kedvetekr NOVELLA

Friss topikok

Linkblog

2011.03.18. 00:52 Egy valaki élete

Túl a barátságon

Megint megnéztem ezt a filmet. Sokadszorra. Tudom fejből a szöveget. Legalábbis a fontosabbakat. Nem tudom még most sem, hogy ajánljam e valakinek is. Kicsit unalmas kicsit vontatott és kicsit keszekusza, és bár én értem és meglátom benne az érzelmeket, úgy gondolom egy "átlag" ember nem értené, nem azért mert hülye, hanem azért mert nem élte át, vagy nincs olyan ismerőse aki átélte. Olyan furcsa megnézni ezt a filmet.  Nem mondják ki benne a szeretlek szót mégis érződik. Érződik és még sem boldogok. Nincs benne egy percnyi boldogság sem. Minden pozitív jelenetet beárnyékol valami. Minden kockájában megbújik a farkas. Érdekes.  Legalábbis számomra az. Sok minden üzenete van, mégsem áll össze az egész. Van benne düh, érzelem elfojtás, tagadás, egyszóval minden, amit egy meleg átél. 

Na jó nem írok többet nézzétek meg. 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://maiesemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr132749097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NoeL 2011.04.09. 22:05:16

A Túl a barátságon nekem őszintén szólva nem tartozik a meghatározó meleg témájú filmjeim közé. Néhány jelenet és idézet persze emlékezetes. ( "nincs a kezünkben a gyeplő", "nincs helyem") Nekem kevéssé ismert meleg témájú filmek a kedvenceim, mint a Családi szennyes, vagy a Vegytisztítás. de a maga módján az Édeshármas vagy a Mambo Italiano is nagyon tetszett, érdekes mód ez utóbbi kettőt nem tudom a vígjátékok közé sorolni, mert annál több mondanivalóval bírnak. Én is olvastalak a melegagyok.hu-n, gratulálok az új kapcsolatodhoz, őszintén ! Én imádom Pécset, egyszer elmesélem, mit hoz ki belőlem az a város. :-) üdw
süti beállítások módosítása