"Mindenapok"-érzések

Megpróbálom leírni magamat és érzéseimet, majd darabokra töröm mindkettőt, hátha az összeillesztés közben kiderül egy két igazság vagy lesz válasz egy két kérdésre. :) "Lelkem, szívem kitárom a piacra, Túladok én is minden kincsemen... ...De nincs erőm ily nyomorulttá válni, Óh, nincs erőm, én édes Istenem!..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Ajánló :)

Egy kis ajánló :) Olvassátok kedvetekr NOVELLA

Friss topikok

Linkblog

2009.07.18. 20:27 Egy valaki élete

WÁÁÁÁÁÁÁÁ

Sziasztok!!

 

Szóval wáááá! Ez a nap fúj. Az emberek teljesen meg vannak örülve. Ja még nem irtam a munkám során sajnos emberekkel kell foglakoznom. Nagyon nagyon nem szeretem ha feldühítenek...  Fasza...  Komolyan erre vágytam. Aztán bementem a városba...találkoztam véletlen egy fiú exel. Hát MÉG MINDIG NAGYON JÓL NÉZZ KI. Vissza kéne hódítani, de nem hiszem hogy egy szexnél többre alkalmas. Régen se volt sokkal többre az. Szép, de agya és érzelmei nullán. Hát nem lehet mindenben bőkezü a természetanya. Na de majd meglátjuk... Lehet hogy valami érdekes is kisülhet belöle... Asszem ma valahogy ennél többet nem tudok kipréselni magamból. Elfáradtam a sok idiótától. Az emberek pffff...... Na de ha esetleg tudok valamit még irni mert eszembe jutt akkor megteszem.

Mai napi idézet: "Hiszen annyiféle szerelem létezik: és most nem a fokozatok különböztetik meg egymástól őket, hanem a természetük. Van a villámcsapásszerűen beálló és lassan elkapó lángolás, ami azonban szinte az első pillanattól kezdve csakis a konfliktusokból áll, pazar szexszel megspékelve. Az az, ami olyan hosszasan életben tartja. Míg végül az egyik fél kirágja magát a boldogtalan érzéki csapdából, és búcsút int."  Laurell K. Hamilton

Sziasztok!!! :D

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maiesemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr671253659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása