"Mindenapok"-érzések

Megpróbálom leírni magamat és érzéseimet, majd darabokra töröm mindkettőt, hátha az összeillesztés közben kiderül egy két igazság vagy lesz válasz egy két kérdésre. :) "Lelkem, szívem kitárom a piacra, Túladok én is minden kincsemen... ...De nincs erőm ily nyomorulttá válni, Óh, nincs erőm, én édes Istenem!..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Ajánló :)

Egy kis ajánló :) Olvassátok kedvetekr NOVELLA

Friss topikok

Linkblog

2009.09.01. 21:14 Egy valaki élete

NAGYON HÜLYE VAGYOK!!!!

 

 

Szóval igen, egy hatalmas ökör vagyok. Nem hiszem el, hogy ekkora ökör tudok lenni. Pedig most aztán kiderült. Szóval a sztori a következő. Múlt héten megismerkedtem valakival. Hívjuk Z.-nek. Szóval megismerkedtem Vele. Chat volt az alap. Nyílván azután msn, majd pár nap múlva találkoztunk. Hihetetlenül kellemes cslódás volt már az elsö pillanatban. Nagyon megkedveltem. Szóval így kezdődött. Nem volt hósszú folytatás. Másnap eljött munkahelyemre. Majd mikor végeztem haza vitt. Olyan nagyon jó érzés volt. Mikor rágondoltam valahogy boldognk éreztem magam. Majd megint találkoztunk elmentünk hozzá. Hát nem is tudom. Nagyon jó volt ott. Z. még pozitívabb lett a szememben. Ohhh mekkora hülye marha önzö faszkalap vagyok. Kurvára megbántottam, hogy mivel az lényegtelen. Asszem nagyon nagyon fogom bánni ha többé nem beszél velem. Pedig nagyon így fest a kép. Eddig naponta többször is felhívott. Ma egyszer sem. Pedig Isten biza vártam. Mikor megcsörrent a telefonom rögtön ugrottam hátha Ő az. Szánalmas vagyok. VALAKI MONDJA MEG MIÉRT VAGYOK EKKORA ÖKÖR??? Aztán irtam egy msn-en hogy ne haragudjon rám. Nem volt bejelenkezve gondoltam majd ha megteszi megkapja. Aztán bejelentkezett és irtam neki megint, hogy zavarok-e. Nem kaptam rá választ. Arra lennék kiváncsi, hogy csak büntibe vagyok vagy nem akar velem találkozni többé. Nem akarom elveszteni. ÉS AKI AZT ÁLLÍTOTTA, HOGY NEM LEHET ELVESZTENI "AZT" AMI NEM IS VOLT AZ ENYÉM, AZ KAPJA BE ÉS HASONLÓ JÓKAT KÍVÁNOK NEKI. 

NAGYON HIÁNYZIK. Ha most lenne szívem(mint kiderült nincs) darabokban heverne. Bár szerintem így is darabokban van. Miért utasítom el amit kapok és jó nekem. Bezzeg ami nem kell azt aztán lekaparni nem lehet. Szóval kurva szarul vagyok. És ez nem is fog elmúlni egy darabig. 

Drága Z.!

Ha olvasnád ezt a nyamvadt blogot akkor bocsájtsd meg nekem, minden szavamért. Nem akarlak többé nem látni vagy nem érezni, hogy ott vagy. Sajnálom. Tényleg.

Üdv.: L.

Mapi idézet:           "Áldj most meg, erőt adj, hogy holnap is itt legyek
                                           Fáj a szó, máshol, nélküled."

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maiesemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr31353921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása