"Mindenapok"-érzések

Megpróbálom leírni magamat és érzéseimet, majd darabokra töröm mindkettőt, hátha az összeillesztés közben kiderül egy két igazság vagy lesz válasz egy két kérdésre. :) "Lelkem, szívem kitárom a piacra, Túladok én is minden kincsemen... ...De nincs erőm ily nyomorulttá válni, Óh, nincs erőm, én édes Istenem!..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Ajánló :)

Egy kis ajánló :) Olvassátok kedvetekr NOVELLA

Friss topikok

Linkblog

2009.09.09. 20:28 Egy valaki élete

Siker:D

Sziasztok!

Azt hiszem végre sikerült  túl lennem Z.-én. Végre történt egy olyan dolog velem amire vártam. Legjobb barátom (aki egy lány) végülis kiszedte belölem a dolgokat. Persze már vágytam rá, hogy valakinek elmondjam miféle elbaszott emberke vagyok. És nagyon jól esett az ahogy fogadta, mert megértett nem bírált. Na de végülis csak annyiban kapcsolódik ez  Z-hez, hogy rájöttem ez az amiért annyíira ragaszkodok hozzá. Persze más is volt benne, de ez a rész volt a legmeghatározobb. Szóval ennyi. Persze azért kicsit bánom, hogy nem jött össze, de most összekapom magam és újúlt erővel indulok neki az egésznek. Szóval boldog vagyok. Annyira örülök neki. Jaj bár nem olvasod nagyon köszönöm Neked és  Te vagy a legjobb barátom. Imádlak.:D

 

Mai napi idézet: "De ez az érzés, a barátság, sokkal finomabb, és bonyolultabb, mint a szerelem. Ez a legerősebb emberi érzés... igazán érdekmentes."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maiesemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr791371783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása