"Mindenapok"-érzések

Megpróbálom leírni magamat és érzéseimet, majd darabokra töröm mindkettőt, hátha az összeillesztés közben kiderül egy két igazság vagy lesz válasz egy két kérdésre. :) "Lelkem, szívem kitárom a piacra, Túladok én is minden kincsemen... ...De nincs erőm ily nyomorulttá válni, Óh, nincs erőm, én édes Istenem!..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Ajánló :)

Egy kis ajánló :) Olvassátok kedvetekr NOVELLA

Friss topikok

Linkblog

2009.09.17. 23:06 Egy valaki élete

Munka után kidögölve:D

 

Ma sikeres rutin vizsgát tettem. Elégedett vagyok magammal:) Hulla vagyok. Naon hosszú és unalmas nap volt ez a mai. Azért gondoltam irok még pár szót.

Az álom nem múlik. Újra előjön. Nem hagy nyugodni békében. Mindig kicsit más, de a lényege ugyanaz. Csak lesz valami ami végre megszakítja ezt a hülyeséget. Éljenek az álom nélküli éjszakák.

"Párkapcsolat" ügyileg nagyon szarul állok. Z.-vel megegyeztünk, hogy csak barátok maradunk. Na most ezt annyira sikerül jól művelni, hogy három napja nem is beszéltünk. Én ezt nagyon sajnálom, de lehet, hogy holnap felhívom. Jó volna azért beszélni Vele pár szót. Mondjuk csak azt tudnám, hogy evvel Ő is így van-é, avagy sem? De persze ezt úgysem fogom megtudni. Tőle bárminemű érzelem nyílvánítás távol áll. Még normálisan megsértödni sem tud. Na de mindegy is mostmár a lényegen úgysem változtat. Még mindig elég magam vagyok. Szerintem ez így is lesz egy darabig. Majd a szükségleteim kielégítésére használatba veszem valamelyik exemet. Kettő úgyis jelentkezett a "állásra":D

Mai napi idézet: "Nem dárda, nem fal, nem zár, nem vagyon – csak Isten óv meg a veszedelemtől." 

És egy kis zene:

 

Meg pár pillanat kép egy nagyon jó filmből... Nem azért jó, mert homokosokról szól, hanem, mert szeretem a szereplőket, mert elét szagú, mert érthető, mert jól mutatja be az ember vivódását( már akinek van), és annak ellenére szeretem, hogy nagyon szomorú (a happy end:)) a vége...És persze érzéseket ébreszt bennem.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maiesemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr871389656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása