"Mindenapok"-érzések

Megpróbálom leírni magamat és érzéseimet, majd darabokra töröm mindkettőt, hátha az összeillesztés közben kiderül egy két igazság vagy lesz válasz egy két kérdésre. :) "Lelkem, szívem kitárom a piacra, Túladok én is minden kincsemen... ...De nincs erőm ily nyomorulttá válni, Óh, nincs erőm, én édes Istenem!..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Ajánló :)

Egy kis ajánló :) Olvassátok kedvetekr NOVELLA

Friss topikok

Linkblog

2009.10.13. 06:52 Egy valaki élete

Amikor

Most végeztem. Éjszakás voltam, és volt olyan szerencsém, hogy nem volt senki. Ilyenkor mindig van időm gondolkodni. Ha valakire vágy és nem kaphatod meg annál szarabb érzés is van ha nincs kire vágyni. Erre jöttem rá. Vágyom valamire olyanra mait biztos nem fogok mostanában megkapni. Valakire aki hozzám bújik vagy akihez én bújhatok hozzá. Aki elfeleteti velem a nyügeimet és ellehet hülyülni. Együtt nevetni. Persze a szex sincs az utolsó helyen. Utoljára talán Dénessel voltam nagyon jól el. Nagyon jól eltudtunk hülyülni. A szex a kétségtelenül nem volt jó vele, meg hát sokat vitatkoztunk, de azért voltak nagyon jó pillanatok. Volt hogy felmentünk a mecsekre és csak voltunk. Mi ketten és az éjjel csöndje. Csak a szél zugása a éf a fák neszei. Egyszerüen csak jó volt. Hallgatuk az zenét vagy dumáltunk(ha éppen nem veszekedös hangulatban voltunk). Persze az idő mindent megszépít, bár akkor tudom hogy annyira nagyon nem volt jó nekem. Tényleg nagyon sokat vitáztunk. Meg hát tényleg szar volt az ágyban, evvel nem nagyon tudtam mit kezdeni. Szar volt és kész. Azóta találkoztam vele. Mondta hogy vissza sír. Hát én öt nem. Meg hát nem is ellenénk össze azóta nagyon megváltoztam. Részben leadtam az aktív életformát és kicsit elpasszíválodtam. Persze nem teljesen, de neki egy 100% aktív emberre van szüksége. Na szóval Dénesről ennyit. Na meg  még annyi, hogy akkor megfogattam többé kocsiban nem kefélek, és ehez tartom magam. Kurva kényelmetlen és kellemetlen is tud lenni.

A fák sudarára szállt az Est, az álnok
És torkom szorongatja valami titok:
Ajkat én miért csak sóhajra nyitok?
 

József Attila

 

 

 

  

 

Korál
Maradj Velem



Amikor vége
Az utolsó dalnak is
Az utolsó hang is
Szétfoszlott már

Magányos tárgyak
Az elhagyott színpadon
Fölborult székek
És konok homály

Papírlapok
Egy tépett plakát
A lábunk alatt

Ki mondja meg
Dalainkból
Mennyi maradt?

Maradj velem!
Segíts nekem!
Vigyél haza!
Fogd a kezem!
Szeress nagyon!
Fáradt vagyok
S nehéz a szívem

Vígasztalj meg
Ha nem is hiszed
Hogy szebb lesz a holnap
Mondd, hogy lehet
Mondd, hogy lehet
Ha nem is tudod
Hogy hiszek neked

Amikor vége
Az utolsó dalnak is
És a varázslat
Szétfoszlott már

Mi lesz veled
Egyedül hagy
A zajos tömeg

Sebzett vagy és
Te sem tudod
Hol a helyed?

Maradj velem!
Segíts nekem!
Vigyél haza!
Fogd a kezem!
Szeres nagyon!
Fáradt vagyok
S nehéz a szívem

Vígasztalj meg!
Ha nem is hiszed
Hogy szebb lesz a holnap
Mondd, hogy lehet
Mindig lehet
Ha nem is tudod
Ha nem is hiszed
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maiesemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr341446743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása