"Mindenapok"-érzések

Megpróbálom leírni magamat és érzéseimet, majd darabokra töröm mindkettőt, hátha az összeillesztés közben kiderül egy két igazság vagy lesz válasz egy két kérdésre. :) "Lelkem, szívem kitárom a piacra, Túladok én is minden kincsemen... ...De nincs erőm ily nyomorulttá válni, Óh, nincs erőm, én édes Istenem!..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Ajánló :)

Egy kis ajánló :) Olvassátok kedvetekr NOVELLA

Friss topikok

Linkblog

2010.06.27. 14:46 Egy valaki élete

Csak egy érzés... Csak egy gondolat... Csak úgy...

"Minden erõm elhagyott És vele minden õsi hang, Fejem fölött zúgott a lélekharang. Azt hittem, minden elveszett, De fellobbant a Fény, Tüze tiszta és kemény, Mint maga a remény. És a lángok templomából Egy hang kiszólt, És fel nem tett kérdésemre Így válaszolt: Táncolj a tûzön át, Táncolj a tûzön át, Nincs baj, ami fáj, Nincs gond, ami bánt, Csak táncolj a Tûzön át, És megtisztít a Fény, És a Fénynek szent tüzén Majd elég a Rossz És minden gonosz, Csak táncolj a tûzön át. Azóta újra élhetek, És a kétely nincs velem, De vajon mikor fordul Megint ellenem? Ha mégegyszer megtalál, Nem lesz bennem félelem, Halálon vett életem Egyetlen lapra felteszem. Neked, soha el nem felejtem, Hogy kimondasz dolgokat helyettem, Te vagy a hang, Te vagy a Fény, Melyben újjászülettem. Táncolj a tûzön át, Táncolj a tûzön át, Nincs baj, ami fáj, Nincs gond, ami bánt, Csak táncolj a Tûzön át, És megtisztít a Fény, És a Fénynek szent tüzén Majd elég a Rossz És minden gonosz, Csak táncolj a tûzön át."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maiesemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr892113577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása