"Mindenapok"-érzések

Megpróbálom leírni magamat és érzéseimet, majd darabokra töröm mindkettőt, hátha az összeillesztés közben kiderül egy két igazság vagy lesz válasz egy két kérdésre. :) "Lelkem, szívem kitárom a piacra, Túladok én is minden kincsemen... ...De nincs erőm ily nyomorulttá válni, Óh, nincs erőm, én édes Istenem!..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Ajánló :)

Egy kis ajánló :) Olvassátok kedvetekr NOVELLA

Friss topikok

Linkblog

2009.07.22. 21:54 Egy valaki élete

Bocsánat...

Sziasztok!

 

Mély elnézését Mindenkinek, hogy nem írtam, de hulla vagyok 2 napja... Aki kitalálta a délelöttös müszakot az kapja be!!!!!! Tegnap egész nap aludtam munka után. Jó volt kicsit kipihenni az embereket. Inkább foglakoznék állatokkal. Igen... Ma nem telt annyira eseménytelenül. Találkoztam egy régi barrátommal. Hívjuk Erikának. Szóval Erával találkoztam és annyira élveztem a társeságát mint mostanában senkinek. Jó volt Vele beszélgetni. 

Barátnő ügyben nem változott semmi... Csak annyi hogy nem találkozok vele ezen a héten. Jővő héten meg nyaralok. Irány balcsi wááááá, de jó lesz. Végre egy kis kikapcsolódás. Rám fér. Tényleg nem is meséltem a múltkori sztorim. Találkoztam volt sulistársakkal és közben egy tavalyi szeretőm megjelent a találkahelyen. Különösebben nem érdekelt a dolog, mind addig amig meg nem jelent abban a kávézóban amibe mi is beültünk. Hála égnek elég diszkrét a szentem... Csak finoman oda köszönt és ült is le a helyére. Na de a lényeg mire hazaértem az msn-en már ott várt az üzi hogy nagyon jól nézek ki mostanság. Végülis csaknem egy éve nem találkoztunk. Szóval mindjárt írtam is vissza neki hogy hmmm?(igen roppant értelmes) Mire vissza irta hogy sokat fogytam. ÉS wááááááááááá tényleg. Na szóval végülis a lényeg hogy nagyon jól esett a dolog. Jah és amiéret leírtam az az, hogy a napopkben azon gondolkodok, hogy felhívom és esetleg megpróbálkozhatnánk pár dologgal. Nem tudom, hogy megtegyem e. Nem véletlen lett vége. Egyszerüen nem müködött köztünk szerintem, de persze annyira nagyon nem is erőltettem. Úgysem tudtam volna megadni neki amit neki kellett volna. Neki a szívem kellet volna, amit oda nem adhattam neki, de most sem tudnám. Úgyhogy ezért a problémázás a telefonnal.Szerinted mit tegyek?? Nagyon szükségem lenne rá pontosabban valakire.  Most már tényleg rá jöttem nekem szex kell. Full szex Töményen és keményen. Ez az amire vágyom, de nagyon. ááááááááááááááááááááá. Kezdek megörülni asszem. Nekem ennyit nem mostanában jelentett a testiség. MOST NAGYON KELL. Fasza... 

Mai napi idézet:"Tánc közben az lehetsz, ami csak lenni akarsz abban a pillanatban."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maiesemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr541261869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása