"Mindenapok"-érzések

Megpróbálom leírni magamat és érzéseimet, majd darabokra töröm mindkettőt, hátha az összeillesztés közben kiderül egy két igazság vagy lesz válasz egy két kérdésre. :) "Lelkem, szívem kitárom a piacra, Túladok én is minden kincsemen... ...De nincs erőm ily nyomorulttá válni, Óh, nincs erőm, én édes Istenem!..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Ajánló :)

Egy kis ajánló :) Olvassátok kedvetekr NOVELLA

Friss topikok

Linkblog

2009.09.02. 14:29 Egy valaki élete

Ez egyre rosszabb....:(

JA. Tényleg nagyon szar. Minden telefon csörgésre úgy ugrok, mintha egy 14 éves tini lennék. Pedig az aztán már nagyon régen elmúlt. Persze nem Ő keres. Azt hiszem ezt úgy kurvára el basztam. Jaj nagyon nagyon szenvedek. Lassan elmegyek és veszek kötelet. Persze ha lesz rá időm. Próbálok reménykedni még. Kitalálok mindenfélét ami reményt adhat arra, hogy esetleg miért nem hív. Persze az egyiket sem tudom bemesélni magamnak. Ami egyébként nagyon zavaró, hogy nem mondott semmit. Semmi olyat ami azt jelentené, hogy vége. Mondjuk olyat sem amitől azt hihetném, hogy nem. Szóval teljesen össze vagyok tördelve. Naon szar... Bárcsak mondana valamit. Bárcsak mondaná, hogy bunkó vagyok. Vagy akármit. Egy rossz szava nem volt. Te jó ég mennyire hülye marha vagyok. És mennyit tudok panaszkodni. De ezért van ez a kurva blog. Megmondom öszintén nem nagyon szoktam így érezni. Általában szarok rá. Sőt avval sem mondok nagyot ha azt állítom, hogy egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt ilyen, hogy valaki után ennyire sóvárogjak, vagy hogy szavaimat ennyire megbántam volna. Álatalában semmit nem bánnok és nem nagyon szoktam bocsánatot sem kérni. Persze ha ezt tudná akkor talán meg bocsájtana, hisz akkor értené, hogy tőlem ez elég nagy dolog.  szóval ez maradt nekem osztályrészül. a rossz elnyeri büntetését. Hát bünhődök mig bírom. Talán valamikor elmúlik. Vagy majd felhív és minden renbe jön. Én nem hívom és nem is írok neki. Megígértem. Nem Ő kérte de megígértem. Hát megprobálom megtartani. Nagyon nehéz ellen állni annak, hogy egyfolytában zaklassam, hogy szóljon hozzám,de megfogom tudni állni. 

Drága Z.!

Még mindig  nagyon várom, hogy halljam a hangod, hogy lássam a mosolyod és, hogy Veled legyek. Ha esetleg sikerül megbocsájtanod kérlek azonnal keress. Én addig is várom, hogy jelentkezz. Milliószor ölel L.

Mai napi idézet:   "Mindig ugyanaz vár; egy újabb üres nap, egy újabb magányos hónap, egy újabb kietlen év."  

                          Rona Jaffe

www.youtube.com/watch

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maiesemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr661355382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása