"Mindenapok"-érzések

Megpróbálom leírni magamat és érzéseimet, majd darabokra töröm mindkettőt, hátha az összeillesztés közben kiderül egy két igazság vagy lesz válasz egy két kérdésre. :) "Lelkem, szívem kitárom a piacra, Túladok én is minden kincsemen... ...De nincs erőm ily nyomorulttá válni, Óh, nincs erőm, én édes Istenem!..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Ajánló :)

Egy kis ajánló :) Olvassátok kedvetekr NOVELLA

Friss topikok

Linkblog

2009.09.18. 03:28 Egy valaki élete

...

Journey South

All That I Am

Another night, another smoke filled bar
I played my song, I played on my guitar
Reaching out, to touch somebody's heart
There you were

You understood, the need inside of me
You believed, and set my spirit free
Because of you, I will never be afraid
You made me strong

All that I am. All that I do. All of my heart
You know it's all for you
For the times we cried
After all we've been through.
For the dreams we shared,
You know it's all for you

So here I am
I wrote this song for you
To say a thank you
For everything you do
I'm gonna take this chance cos there's no looking back
From now on....

All that I am. All that I do. All of my heart
You know it's all for you
For the times we cried
After all we've been through.
For the dreams we shared,
You know it's all for you

All the love that I can give
All the joy that this could bring
All our dreams are coming true
Baby it's all for you

All that I am. All that I do. All of my heart
You know it's all for you
For the times we cried
After all we've been through.
For the dreams we shared,
You know it's all for you
Baby it's all for you
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maiesemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr481389767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása