"Mindenapok"-érzések

Megpróbálom leírni magamat és érzéseimet, majd darabokra töröm mindkettőt, hátha az összeillesztés közben kiderül egy két igazság vagy lesz válasz egy két kérdésre. :) "Lelkem, szívem kitárom a piacra, Túladok én is minden kincsemen... ...De nincs erőm ily nyomorulttá válni, Óh, nincs erőm, én édes Istenem!..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Ajánló :)

Egy kis ajánló :) Olvassátok kedvetekr NOVELLA

Friss topikok

Linkblog

2009.10.09. 01:11 Egy valaki élete

Bizony-talan

Azt hiszem teljesen elbizonytalanodtam. Hova tart az életem. Ki vagyok és mi szeretnék lenni. Gondolom nem én vagyok evvel a problémával egyedül.  Nem tudom mi is vagyok valójában. Azt meg aztán végképp hogy mi is amit szeretnék. Nem tudom kit szeretnék magam mellé. Vagyis hogy milyen embert tudok elképzelni. Vajon melyik nemre van szükségem inkább és mi is az amit elvárhatok és mi az amit meg is kaphatok. Nagyon nehéz kérdés. Honnan a jó fenéből kéne tudnom? Valaki ha megmondaná annak szívből örülnék. Kérem olvasoimat irják meg véleményüket. Ezeket összegyüjtjük és kiértékeljük. Az eredményről értesítünk minden kedves olvasót. :-) 

 

A zenét tessék meghallgatni. Gyönyörű. Ráadásul az egyik kedvencem a Mozart Requiemből. Megtisztítja az ember lelkét. :-)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maiesemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr731437948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása