"Mindenapok"-érzések

Megpróbálom leírni magamat és érzéseimet, majd darabokra töröm mindkettőt, hátha az összeillesztés közben kiderül egy két igazság vagy lesz válasz egy két kérdésre. :) "Lelkem, szívem kitárom a piacra, Túladok én is minden kincsemen... ...De nincs erőm ily nyomorulttá válni, Óh, nincs erőm, én édes Istenem!..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Ajánló :)

Egy kis ajánló :) Olvassátok kedvetekr NOVELLA

Friss topikok

Linkblog

2009.11.03. 00:20 Egy valaki élete

halihó

Hát sziasztok! Újra itt vagyok. Pár nap kimaradt. Megkaptam érte a letolásom így hát irok azért valamit hogy nehogy elfelejtsenek a Drága Olvasóim. Mi is történt mióta nem irtam. Voltam/tunk a Z.-vel koncerten. Jó volt. Meglepően normális volt. Már mint Z. Ez az ami nagyon nem jellemző rá. Nem tudom mi ütött abba az aranyos fejébe. Na de erről ennyit, mert az az igazság, hogy nem nagyon történt olyan amiről érdemes lenne irni. Viszont van más. Úgy nézz ki végre találtam egy olyan barátot akiben megbízhatok(mondjuk ez eddig is volt) és ami különös az az, hogy végre nem nő. És azért teljesen más nyílván. Persze a szívemben azt a helyet soha nem fogja elfoglalni, amit a legjobb barátnőm. Ő teljesen pótolhattlan legalábbis nekem. Csak azért irom végülis ezt le, mert ha végig nézek aránylag rövid életemen 3 olyan hím nemü egyedről tudok beszámolni akivel ennyire jóban voltam. Persze voltam annyira hülye, hogy mind a hárommal lefeküdtem. (Tudom kurva vagyok, vagy ahogy Z. hívna kurvica) Persze ennek okán a kapcsolatunk teljesen megváltozott. Az elsőnél átalakult teljesen szexkapcsolattá. Ez még annyira nem rossz, vagyis voltak pillanatok mikor nagyon jóó volt :P. A másodikkal talán azóta sem beszéltem pár mondatnál többet. A harmadik meg teljesen felületes lett. Ezek életem nagy drámái közül három. Akkor nagyon sajnáltam és szörnyen szar volt. Szóval barátokkal nem kefélünk. Hiába az orgazmus íránti óriási vágy, akkor sem. Na erre jöttem rá az évek alatt. Most nem fogom elbaszni. Ja meg hát meg sem. Vagy legalábbis megpróbálom, bár most is mint mindig hajt a vérem. Persze hetero a szentem, de az elöző háromnál sem okozott túl nagy akadályt:). De most vissza fogom magam. Az embernek kell hogy legyenek elvei. Szóval így állok mostanság. Egy baráttal több. Meg hát Ö azért itt van helyben és legalább sűrűben találkozhatunk, mint a legjobbommal.(ez nem szemrehányásként irtam, tudom hogy nem Te tehetsz róla) Meg hát van kivel megbeszélni a férfi ügyeket. Jah meg hát csajozni is jobb ha nem egyedül kell. Amit egyébként hanyagoltam eljegyzésem felbomlása óta, kívéve azt az egy szerencsétlen próbálkozást amikor rájöttem nekem ez most még nem kell. Na de hogy mindjárt belevágjak a közepébe elmentem bulizni. Éppen nagyban "tótam" a táncot.(ha-ha)mikor megjelent egy régi új ismerös. Aki olvasta a régebbi bejegyzéseket az láthatta, hogy volt egy  csajszi akivel pár hetet kavarogtam. Na szóval megjelent Ö. Persze rögtön egymás nyakában voltunk. Nem sokkal rá egymás szájában is. Amit nagyon nem kellett volna, mert nem akarok töle semmit vagyis amit akarok az neki kevésnek bizonyult. Mert ö komoly kapcsolatra vágyik. Hát én nagyon nem. Persze oda van értem(amit én sem igazán értek). Szóval rá két napra bejött munkahelyemre és megkérdezte, hogy miért csókoltam meg. Hát naná hogy a hév elragadott. Nagyon örültem neki és én így szoktam kimutatni. Na de a lényeg talán így két hónap után végre leesik neki, hogy nekem csak egy kósza szex kéne és nagyon hajlik a dologra. Teszem hozzá már megérdemelném... Szóval így állunk most. Talán egy kellmes együtlét elött. Egy jó barátság küszöbén. Az élet kicsit könnyebb a mindenapok elviselhetőbbek.  Éljen a barátság. Ezúton is üzenem neked drága legjobbom, hogy nagyon Imádlak azért aki vagy. Legyetek jók. (Már csak valami jó faszi kéne és kerek lenne az egész világ)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maiesemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr331494575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása