"Mindenapok"-érzések

Megpróbálom leírni magamat és érzéseimet, majd darabokra töröm mindkettőt, hátha az összeillesztés közben kiderül egy két igazság vagy lesz válasz egy két kérdésre. :) "Lelkem, szívem kitárom a piacra, Túladok én is minden kincsemen... ...De nincs erőm ily nyomorulttá válni, Óh, nincs erőm, én édes Istenem!..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Ajánló :)

Egy kis ajánló :) Olvassátok kedvetekr NOVELLA

Friss topikok

Linkblog

2009.11.07. 06:57 Egy valaki élete

Reggel álmosan

Reggel van és most értem haza. Csak azért irok mert már éjjel eldöntöttem, hogy nekem irnom kell. Hol is kezdjem... Egy új régi érzés. Magány. Mindig történik valami ami előhozza belölem ezt a nem éppen jó érzést. Úgy érzem egyedül vagyok. Amiben lássuk be van is valami. Nem a szex iányzik. Csak az, hogy valaki átkaroljon, szeressen. Nem kell hogy beszéljen. Nem kéne mondani semmit. Csak legyen ott mikor mindenki más elment, vagy amikor senkire nincs szükségem. Persze azt is jó lenne tudnom, hogy egy megértő nőre vágyom vagy egy megértő faszira. Persze mindig másra. Nem tudom, hogy az ilyen életet hogyan lehet tisztességesen csinálni. Jó lenne ha valaki adna egy tippet. Hozzáteszem használhatót...

Meg hát ezért az elmúlt napokban úgy érzem sikerült elveszítenem végleg egy barátot. Vagyis nem tudom... Lehet hogy igazán sosem volt az. Én annak tartottam, de ez nem jelenti azt hogy egy viszont is így van. Egyszerüen érzem, hogy elszakat a szál ami hozzá füzött. Nagyott csalódtam benne. Eddig is voltak vele problémáim, de minekután eljutottam arra a szintre vele kapcsolatban, hogy ha hozzám jönne segítségért nem segítenék, nem látom értelmét az egésznek. Ilyen nálam nem sürün volt. Viszont most nagyon úgy érzem. Már nem haragszom csak szánom szegényt, mert ilyen formán szörnyen primitív(ha finoman akarok fogalmazni). Többé én nem keresem, nem segítek. Ennyi igazából. VÉGE.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maiesemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr861506294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása